Zie ook
Aanvullende informatie bij een procedure
Vraagt de Huurcommissie u tijdens de procedure om meer informatie te sturen? Of wilt u ons tijdens de procedure meer informatie sturen? Daarvoor gebruikt u dit formulier.
Wanneer stuurt u dit formulier op?
U stuurt het formulier en de informatie uiterlijk 5 dagen voor:
- Het onderzoek in de woning.
- De zitting. Stuur uw informatie ook aan de andere partij.
Bent u verhuurder? Heeft u de brief ‘Verzoek om informatie servicekosten’ van ons ontvangen? U stuurt het formulier en de informatie binnen 2 weken nadat u de brief heeft ontvangen. Lees ook de pagina Procedure over de servicekostengegevens (verhuurder).
Heeft de voorzitter of de commissie u tijdens de zitting gevraagd om extra informatie te sturen? Of op een ander moment in de procedure? Stuur het formulier en de informatie dan zo snel mogelijk.
Toelichting aanvullende documenten
U kunt in verschillende fases in een procedure aanvullende documenten insturen. Hier vindt u enkele voorbeelden van informatie die u via dit formulier kan insturen.
- Onderzoek van de woonruimte
Heeft u een brief gehad over het onderzoek van de woonruimte? Dan kunt u hiervoor aanvullende documenten insturen. Let op: Dit kan tot uiterlijk 5 dagen voor het onderzoek. - Voor een zitting
U heeft een uitnodiging ontvangen voor een zitting en u wilt hiervoor aanvullende documenten insturen. Let op: Dit kan tot uiterlijk 5 dagen voor de zitting. Deze informatie moet u ook aan uw huurder / verhuurder sturen. - Na een zitting
Tijdens een zitting kan de Huurcommissie u vragen om aanvullende documenten in te sturen. - Servicekosten (voor verhuurders)
De Huurcommissie heeft u als verhuurder gevraagd om aanvullende documenten over de jaarafrekening servicekosten en nutsvoorzieningen, of over het voorschot nutsvoorzieningen in te sturen. - Overige informatie
De Huurcommissie heeft u gevraagd om aanvullende documenten in de sturen of u wilt zelf nog aanvullende informatie insturen.
Verzoek digitaal indienen
Via dit formulier dient u uw verzoek volledig digitaal in.
- Online formulier: Aanvullende informatie bij een procedure
Let op: U kunt met dit formulier alleen documenten insturen, eventueel met een korte toelichting. Geluids- en video-opnamen kunt u niet insturen.
Verzoek per post indienen
Verstuurt u uw aanvullende informatie liever per post?
Dat kan. Druk alle papieren dan af en voeg hier een brief bij waarin u aangeeft dat dit om aanvullende documenten gaat. Vermeld hierbij ook uw zaaknummer. U kunt uw informatie opsturen naar:
Huurcommissie
Postbus 16495
2500 BL Den Haag
Uw zaaknummer heeft u in eerdere correspondentie van de Huurcommissie ontvangen.