Aanvullende informatie bij een procedure
Heeft u een zaaknummer van de Huurcommissie en is het nodig om bij deze zaak aanvullende stukken in te sturen? Dan kunt u dit doen met behulp van onderstaand formulier.
Toelichting aanvullende stukken
U kunt in verschillende fases in een procedure aanvullende stukken insturen. Hier vindt u enkele voorbeelden van informatie die u via dit formulier kan insturen.
- Onderzoek van de woonruimte
Heeft u een brief gehad over het onderzoek van de woonruimte? Dan kunt u hiervoor aanvullende stukken insturen. Let op: Dit kan tot uiterlijk 5 dagen voor het onderzoek. - Voor een zitting
U heeft een uitnodiging ontvangen voor een zitting en u wilt hiervoor aanvullende stukken insturen. Let op: Dit kan tot uiterlijk 5 dagen voor de zitting. Deze stukken moet u ook aan de wederpartij sturen. - Na een zitting
Tijdens een zitting kan de Huurcommissie u vragen om aanvullende stukken in te sturen. - Servicekosten (voor verhuurders)
De Huurcommissie heeft u als verhuurder gevraagd om aanvullende stukken over de jaarafrekening servicekosten en nutsvoorzieningen, of over het voorschot nutsvoorzieningen in te sturen. - Overige informatie
De Huurcommissie heeft u gevraagd om aanvullende stukken in de sturen of u wilt zelf nog aanvullende informatie insturen.
Verzoek digitaal indienen
Via dit formulier dient u uw verzoek volledig digitaal in.
- Online formulier: Aanvullende informatie bij een procedure
Let op: U kunt met dit formulier alleen documenten insturen, eventueel met een korte toelichting. Geluids- en video-opnamen kunt u niet insturen.
Verzoek per post indienen
Verstuurt u uw aanvullende informatie liever per post?
Dat kan. Druk alle stukken dan af en voeg hier een brief bij waarin u aangeeft dat dit om aanvullende stukken gaat. Vermeld hierbij ook uw zaaknummer. U kunt uw informatie opsturen naar:
Huurcommissie
Postbus 16495
2500 BL Den Haag
Uw zaaknummer heeft u in eerdere correspondentie van de Huurcommissie ontvangen.