Contact

Snel antwoord op veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op de vragen die we het meest krijgen. Staat uw vraag er niet bij? Dan vindt u verderop op de pagina ons telefoonnummer en een contactformulier. 

over onderhoud en gebreken aan de woning

over de huurprijs en andere kosten

over een zaak of procedure bij de Huurcommissie

overige vragen

Heeft u een andere vraag? Bel 088 - 1 600 300

Ons klantcontactcentrum is open op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.  

Let op: het kan erg druk zijn aan de telefoon

Veel mensen bellen ons over de jaarlijkse huurverhoging. Daardoor kan het wat langer duren voordat u iemand aan de lijn krijgt of u krijgt helemaal geen contact. Wij vragen u dan om het later nog eens te proberen. Onze excuses voor het ongemak.

U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier hieronder.

Contact

Heeft u een lopende zaak bij de Huurcommissie?(verplicht)
Voer hier een geldig e-mailadres in, in het volgende formaat : voorbeeld@domein.nl. Dit hebben wij nodig om uw vraag of vragen te beantwoorden. Wij gebruiken uw e-mail alleen daarvoor en delen uw gegevens niet met anderen.
Ik heb een zaak bij de Huurcommissie

Stel uw vraag direct aan de behandelaar, dat kan alleen via het digitale klantportaal MijnHuurcommissie.

Heeft u vragen over het beleid, neem contact op met Rijksoverheid. Heeft u een vraag over de borg, uw huurcontract of een andere juridische vraag? Ga naar de website van het Juridisch Loket
Maak een keuze uit de volgende vragen(verplicht)
Heeft u vragen over het beleid, neem contact op met Rijksoverheid.
Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens

Wij verwerken persoonsgegevens om huurgeschillen op te lossen. Als u een procedure start, dan vragen wij om verschillende persoonsgegevens: uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.

Akkoordverklaring(verplicht)

Adres Huurcommissie

Postadres: Postbus 16495, 2500 BL Den Haag

Bedrijfsgegevens

KVK-nummer: 27379857
Btw-nummer: NL8231.45815.B01